دیوونگی

tick

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 91
بازدید کل : 2444
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

محکوم کردن توهین به پیامبر




دیوونگی

من دیگه دیوونه نیستم خوبه خوبم نازنینم
دیگه رویایی ندارم حتی خوابم نمی بینم
من دیگه دیوونه نیستم یک کمی فقط شکستم
این روزا از بس که مرده ام یک کم از زندگی خسته ام
من دیگه دیوونه نیستم

دیگه فهمیدم که شادی هیچ زمانی ابدی نیست
تنهایی و غصه خوردن حس بدی نیست
یاد گرفتم ماه دیگه اشتباه نگیرم
از رو عادت که گاهی گریه می کنم می میرم
من دیگه دیوونه نیستم

می دونی بدون چشمات یک کمی زندگی سخته
زیر بار بی پناهی طاقت خستگی سخته
خوبم اما گاهی وقتا یه جورایی بی قرارم
توی این دنیا به هیچکی دیگه هیچ حسی ندارم
من دیگه دیوونه نیستم
دیگه دستاتو نمی خوام
این روزا خیلی شبیه همه آدمای دنیام
آدمایی که یه عمره گم شدن تو ساده ی هم
تنها دل خوشی همینه که دیگه دیوونه نیستم
من دیگه دیوونه نیستم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: متن آهنگ, حمید حامی, دیوونگی,
نوشته شده توسط milad در شنبه 24 اسفند 1392

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by tick33
Design By : wWw.Theme-Designer.Com