خنجر

tick

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 85
بازدید کل : 2438
تعداد مطالب : 77
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا

محکوم کردن توهین به پیامبر




خنجر

واسه نیمه جونم یه خنجر بسه.بزن توی قلبم کل کل نکن
سرم موندنت روم منت نذار.تو می خوای بری پس معطل نکن
دیگه راه برگشت نداری برو.دل خسته به سیم آخر زده
دوستت دارمات بدتر از ناسزاست.تمومش کن و دیگه فحشم نده
ببینم مگه تو خدایی نداری.خدایی نداری.خدایی نداری
که هر چی عذابه سر من میاری.سر من میاری.سر من میاری
تو از این دل من آخه چی می دونی.بگو چی می دونی.آخه چی می دونی
همون جا که هستی.تو باید بمونی.تو باید بمونی.تو باید بمونی
من ِ غرق عشقو تو بازی نده.تظاهر نکن خسته از بازی َم
گذشته آب ِ رسواییَت از سرم.اگه رفتنت مرگه باز راضی َم
واسه این دل خسته و نیمه جون.بذار رفتنت تیر آخر بشه
یه عمر با دروغ عاشقم کردی و...همین بهتر این عشق پر پر بشه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط milad در جمعه 30 فروردين 1392

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by tick33
Design By : wWw.Theme-Designer.Com